Strona umieszcza pliki cookies, zwane także ciasteczkami, na komputerze, na którym została otwarta, w celu zapamiętania sesji zalogowanych użytkowników, lub preferencji wyświetlania zawartości. Plik cookie zostanie również użyty w celu zapamiętania, że Użytkownik nie chce, żeby Mu więcej wyskakiwała ta informacja.

Akceptację plików cookies można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Spowoduje to brak dostępu do niektórych funkcji takich, jak logowanie, czy trwałe ukrycie tego komunikatu.

OK, nie pokazuj ponownie.

Autor Wątek: Kiedy nie przyjąć transferu?  (Przeczytany 4273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czar

  • Szachista i Brydżysta - 2 w 1
  • Użytkownik
  • Inżynier
  • ******
  • Wiadomości: 869
  • Oceny +23/-2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kiedy nie przyjąć transferu?
« Odpowiedź #15 dnia: Czwartek, 07, Lut 2008, 12:00:07 »
No, bez przes ady.. . Jak przec iwnik wejdz ie nam w kolor trans feru i będzie chciał grać na 18-20 PC z 6 atu na wysok ości 2 to wpadn ie co najmn iej bez 2 zapew ne...
Myślisz, że każda odzyw ka jest chęcią zagra nia kontr aktu? Wtedy trans fery nie miałyby sensu . Chyba się niech cący zaplątałeś. :)

No tak, też fakt. .. A co oznac za takie sztuc zne wejście w kolor trans feru, np. w WJ05?
A co tam jest napis ane w książce Jasse ma, bo jej nie mam?
Też uważam, iż zawsz e lepie j zajrz eć do źródła, niż zmusz ać do tego innyc h. Gracz 345, czeka my na cytat z WJ05.

Ja dalej czeka m :)

Offline Pablo59

  • Użytkownik
  • Magister
  • *
  • Wiadomości: 1188
  • Oceny +32/-32
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kiedy nie przyjąć transferu?
« Odpowiedź #16 dnia: Czwartek, 07, Lut 2008, 12:51:35 »
Alter natyw ą dla norma lnego przyjęcia trans feru jest "super akcep tacja ".
Zasad y są prost e - masz 17 PC i : trzyk artow y fit z dwoma stars zymi honor ami -2BA
                                               czter okart owy fit - 3 w kolor rzecz ywist y partn era
                                               można też wykor zysta ć odzyw ki 3 w nowy kolor .
Ale zdarz a się że partn er ma plażę i widzi że 1BA może być bez kilku . Wtedy daje trans fer z inten cją późniejszego pasa (ewent ualni e staym ana z takim samym zamia rem - ma np 5 kar i spasu je na 2 d11). Taki scena riusz też trzeb a brać pod uwagę.
Po norma lnym przyjęciu trans feru, nawet z silną kart ą odpow iadaj ącego nic nie powin no uciec ...

Offline Leo

  • Użytkownik
  • Doktor
  • **
  • Wiadomości: 2201
  • Oceny +29/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum to ja!
Odp: Kiedy nie przyjąć transferu?
« Odpowiedź #17 dnia: Piątek, 08, Lut 2008, 18:41:09 »
Trans feru nie przyj mujem y, gdy nie chcem y, by licyt acja po przyjęciu wygasła. To wysta rcza.
Nauka brydża jest dla mnie zbędna, Nauka szachów też. Ja się nie chwalę, ja po prost u mam talen t.